Bron: DTV Nieuws
Bekijk hieronder een nieuwsitem van een externe bron. We hebben dit artikel met je gedeeld op onze website.
2023-09-06 7:50:00 Oss - Vanaf donderdag 7 september is na de zomerstop van twee maanden het NOS Nieuws van de Week weer terug bij Dtv Nieuws. Het NOS Nieuws van de Week is een weekjournaal in makkelijke taal en met extra uitleg. Het journaal is elke donderdag te zien....
Het volledige nieuwsbericht is hier te lezen.
Het nieuwsartikel op deze pagina is niet door ons geschreven. Ga voor het volledige artikel naar de website van: DTV Nieuws
Wil jij ook een persbericht laten plaatsen op Lokaalnieuwsoss.nl? Stuur ons dan een bericht!
Het laatste nieuws uit Oss volgen? Dat doe je uiteraard op Lokaalnieuwsoss.nl. Wij focussen op de dagelijkse nieuwsitems van omgeving Oss.
© LokaalnieuwsOss.nl
Laatste blogs